۲ آبان ۱۴۰۲

جزئیات وبلاگ

به افراد نیازمند کمک کنید

  • Home / اخبار / اهداء بسته های…
اهداء بسته های معیشتی در دوران کرونا

اهداء بسته های معیشتی در دوران کرونا

امروزه مرکز کارمان بر این معتقد بوده که در زمان وقوع ویروس کرونا با وجود تمام اتفاقات تلخ با خود برکاتی هم داشته است، شاید در حال حاضر روزهای کرونایی برایمان خاطره شده است، ولی هیچوقت از یادمان نخواهد رفت که با وجود تعطیلی بسیاری از مشاغل در سراسر کشور و مشکلات اقتصادی گسترده ای اتفاق افتادند. که یک موج از مهربانی و همدلی را با خود همراه کرد.

 

 

مرکز خدمات نیکوکاری کارمان در سال ۹۹ با همت و پشتوانه نیکوکاران و همراهان همیشگی با اهداء ۲۰ تعداد بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در ایام کرونا توانست کمی از دغدغه های این خانواده ها را کم کند. این در حالی بود که هر روزه بر تعداد مشتاقان این حرکت در سراسر کشور اضافه گردید، که در نوع خود بی‌نظیر بوده و مایه دلگرمی خانواده های نیازمند شده بود. این بسته های معیشتی شامل مایحتاج و اقلام مصرفی مورد نیاز خانواده ها همچون: برنج، روغن، حبوبات، خشکبار و … بوده است.

این مرکز نیکوکاری در طول دوران کرونا و قرنطینه همگانی همیشه به عنوان یک پشتوانه، حامی خانواده های نیازمند بوده است. همچنین مرکز کارمان با اهداء بسته معیشتی به تمامی خانواده های نیازمند شناسایی شده که در  این مرکز تحت پوشش بوده اند، کمی از رسالت خود را توانست به انجام برساند. قابل توجه است که تمامی بسته های معیشتی و تمامی خدمات این مرکز برای خانواده هایی که از این بیماری همه گیری آسیب دیده اند، با حفظ کردن آبرو به صورت مخفیانه انجام گردید.

طریقه خدمات مرکز نیکوکاری کارمان در دوره کرونا:

  • به شکل اعطای بیش از ده ها بسته های معیشتی
  • کمک های نقدی
  • کمک به بسیاری از بیماران کرونا
  • و….

 

همیشه این مرکز نیکوکاری معتقد بر حفظ کردن آبرو و کرامات انسانی و عزت نفس افراد آسیب دیده تاکید داشته و به هیچ عنوان این کمک ها به صورت علنی و خدشه دار کردن عزت نفس این عزیزان اتفاق نیوفتاد. لازم به گفتن این نکته میباشد که، توزیع این بسته های معیشتی در در محله هایی از جمله: ملارد، محمد شهر، شهران و فرحزاد انجام شد.

مرکز نیکوکاری کارمان همیشه و هر لحظه نظاره گر افزایش تعداد مشتاقان حرکت در این مسیر در سراسر کشور بوده است تا در نهایت باعث گردید که، کمک‌های مردمی شکل منظم‌تری به خود بگیرند؛ طرحی خیرخواهانه که در نوع خود بی‌نظیر بوده و مایه عزت افراد است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *