۳ آبان ۱۴۰۲

جزئیات وبلاگ

به افراد نیازمند کمک کنید

  • Home / اخبار / بسته های معیشتی…
بسته های معیشتی برای نیازمندان

بسته های معیشتی برای نیازمندان

در زمانیکه شیوع ویروس کووید ۱۹ به بالا ترین حد خود و همراه با تعطیل شدن بسیاری از مشاغل بزگ وکوچک شد و در نهایت بر روی معیشت مردم تاثیر بسیاری گذاشت. اما خیرین و مردم نیکوکار با پیوستن به پویش مرکز نیکوکاری کارمان، یار و یاور آسیب دیدگان این ویروس منحوس شدند و اقدام به تامین بسیاری از مایحتاج و بسته های معیشتی برای نیازمندان، با همکاری این مرکز کردند.

در اوخر فصل پاییز بود که کرونا شدت گرفت و به دنبال آن قرنطینه سراسری را به دنبال خود داشت در راستای احساس وظیفه شناسی و همراه با همدلی و همیاری نیکوکان این مرکز، تعداد ۲۰ بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه کردند. این مقدار بارها در این مرکز مجدد تکرار گردید. بسته های معیشتی تهیه شده از مقدار بسیاری از جبوبات، روغن، برنج، ماکارانی و ….. میباشد.

از جمله کمک های مرکز نیکوکاری کارمان میتوان به موارد بسیاری همچون:

  • انواع اقلام ضروری
  • هزینه درمان
  • بسته های معیشتی
  • کمک های نقدی
  • و….. اشاره کرد.

امید است که این کمک‌ها توانسته باشد در همه‌گیری کرونا و پس از آن دل تعدادی از هموطنان را شاد کند. تمام دلگرمی نیازمندان چه در زمان کرونا و چه در حال حاضر، بسیاری از نیکوکاران بوده اند. این مرکز با کمال احترام و درک وضعیت بسیاری از نیازمندن در دوران قرنطینه کرونا سال ۹۹ توانست ده ها بسته معیشتی را به نیازمندان اهدا نماید تا شاید کمی از دغدغه های آن ها کم کند.

قابل توجه است که، تمامی افرادی که تحت حمایت این مرکز قرار میگیرند، شناسایی میشوند. در اواخر مهر ماه مرکز نیکوکاری کارمان بسته های معیشتی خود را با هدف همدلی و تسلای خاطر نیازمندان در بسیاری از محله ها از جمله: محله شوش، وحدت اسلامی و محله فرحزاد توزیع کرد. این مرکز تلاش خود را میکند تا لبخندی بر لب های نیازمندان به وجود آورد. در آخر همانطور که بزرگان می گویند: بخشنده بودن بیش از اینکه نیاز به توانایی مالی داشته باشد نیاز به یک قلب بزرگ میباشد…… .

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *