۹ آبان ۱۴۰۲

جزئیات وبلاگ

به افراد نیازمند کمک کنید

  • Home / اخبار / تامین هزینه درمانی
تامین هزینه درمانی

تامین هزینه درمانی

در این روز ها که انواع بیماری از جمله، سرطان برای خیلی از افراد نیازمند به عنوان یک بحران بسیار نگران کننده تلقی میشود. این مرکز با حمایت خیرین و نیکوکاران باعث شده کمی از نگران خانواده های نیازمند کم گردد. مرکز نیکوکاری کارمان یک مرکز خیریه بوده که با گسترش مهربانی و حس انسانیت در بین مردم سالهاست که دارای فعالیت بوده است. این مرکز همیشه سعی کرده که به عنوان یار و یاور دلسوز همیشگی خانواده های نیازمندی که از بیماری سخت رنج می برند، بوده باشد.

این مرکز در تابستان سال ۱۳۹۹ مطلع شد که، یک خانم بسیار مهربان به دلیل داشتن بیماری سرطان سینه در بیمارستان بستری گردیده و توانایی پرداخت کردن هزینه درمان و آزمایش ها را نداشته است. به این مرکز اطلاع داده میشود و مرکز خیرین کارمان شروع به اطلاع رسانی بین خیرین و نیکوکاران مرکز کارمان می کند. بالاخره این مرکز با همت و ارده و پشتکار خیرین همیشگی، فورا اقدام به پرداخت تمامی هزینه های بستری شدن و تمامی آزمایشات ایشان می کند.

تمامی آزمایشات ابن بانوی بزرگوار شامل: سونوگرافی و ماموگرافی بود که توسط مرکزنیکوکاری کارمان در یکی از مراکز تصویر برداری پزشکی معتبر انجام شد. و در تابستان همان سال پزشک های متخصص و پرستاران شروع به مداوای ایشان کردند. هزینه درمان این بانوی نیازمند هم بطور کامل توسط این مرکز تامین شد و مبلغ ۱۸ میلیون تومان به بیمارستان پرداخت گردید. چه حسی بهتر از کمک کردن به حال یکی که دردمند است، وجود دارد. این روزها با وجود مشغله های فراوانی که وجود دارد،نباید تحت هیچ شرایطی از حال هم نوعان خودمان غاقل شویم.

قابل توجه که فعالیت‌های این مرکز نیکوکاری در زمینه‌های بسیار گوناگونی از جمله کمک به نیازمندان در موارد بسیار گوناگونی همچون: مددکاری اجتماعی، کمک به تامین هزینه درمان، کمک به تامین هزینه آموزشی در رده های تحصیلی متفاوت، اکرام ایتام و همینطور اشتغال‌زایی برای افراد نیازمند در حال انجام می‌باشد. همیشه بیشترین فعالیت مرکز کارمان بر روی بانوان بد سر پرست و سرپرست خانواده بوده است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *