۱۶ آذر ۱۴۰۲

جزئیات وبلاگ

به افراد نیازمند کمک کنید

  • Home / اخبار / تامین کردن هزینه…
تامین کردن هزینه منزل

تامین کردن هزینه منزل

گاهی خدا با دستان تو می خواهد، دست دیگر بندگانش را بگیرد، پس وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست… .

 

در یکی از روز های تابستان گرم سال ۱۴۰۰ بود، که مرد یک خانواده ای بنا به دلایلی به زندان افتاد و خانواده ایشان شامل ۲ دختر بوده و به دلیل نداشتن پول کافی و شرایط سخت مجبور شدند که تمامی وسایل خود را به داخل یک مغازه اجاره ای، در محلی در طراف شهر ملارد قرار بدهند. همیشه بزرگان گفته اند که، در صورتی که ما انسان ها به یکدیگر کمک نکنیم و دست نیازمندان و افراد محروم را نگیریم بدون هیچ شکی از لطف و محبت خداوند هم محروم خواهیم گشت.

با هر سختی و مشقتی که بود این خانواده مجبور شدند که در همان مغازه سکونت کنند. در همان روز ها بود که مرکز نیکوکاری کارمان مطلع شد، با وجود حس انسانیت و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به جمع آوری این مبلغ برای تامین کردن هزینه منزل کرد. این مرکز از طریق تمامی راه های ارتباطی و همینطور صفحه های اجتماعی توانست بسیاری از نیکوکاران و خیرین با محبت را خبر کند. پس از مدتی با کمک بسیاری از نیکوکاران هزینه منزل این خانواده تامین شد.

 

 

در ۱۲ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ بود که مرکز نیکوکاری کارمان توانست اول با لطف خدا و بعد با حمایت و دلگرمی نیکوکاران مبلغی در حدود ۲۰ میلیون تومان را به صاحب خانه بدهد. و یک منزل مناسب را برای این خانواده نیازمند فراهم نماید. مرکز نیکوکاری کارمان همیشه و در تمامی لحظات آنچه را که در توان دارد، برای افراد نیازمند می گذارد.

همانطور که می دانید کمک کردن به فرادی همچون یتیمان و نیازمندان از جمله برترین کارهای نیکویی بوده است که امروزه انسان ها می توانند انجام دهند و یک حس و حال قشنگ را دریافت کنند. لازم است، که در زندگی روزمره ی امروزمان به یاد افراد نیازمند و مستضعف جامعه باشیم. همانطور که میدانید، انسان خوشبخت نمی شود، مگربرای خوشبختی و حال خوب دیگران تلاش کند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *