۳ آبان ۱۴۰۲

جزئیات وبلاگ

به افراد نیازمند کمک کنید

  • Home / اخبار / تصادف استاد موسیقی…
تصادف استاد موسیقی در خیابان

تصادف استاد موسیقی در خیابان

یکی از اتفاقات ناگوار که میتواند برای هر انسانی اتفاق بیوفتد، تصادفات بوده است. جالبه بدانید که روزانه در شهر تهران نزدیک به ۲۱۰۰ تصادف اتفاق می‌افتد. بنابر گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، تصادفات خودرو و عابران پیاده، از کل تصادفات امسال نزدیک به ۵۲ درصد برای عابران پیاده فقط در ساعات شب و تاریکی هوا رخ داده است.

در اواخر ماه های اردیبهشت سال ۹۹ در یک شب بهاری خودرویی با یک استاد موسیقی تصادف کرده و پس از آن اقدام به فرار می کند. این سانحه همراه با دوران کرونا و قرنطینه سراسری در کشور اتفاق افتاده بودد. که باعث تعطیلی تمامی کلاس های موسیقی این استاد گرانقدر شد و در نهایت ایشان را دچار ضعف مالی کرد و که ایشن را بسیار در فشار قرار داد. که به هیچ عنوان امکان پرداخت کردن هزینه های درمان تصادف را نداشت و بیمارستان او هم به هیچ وجه اجازه ترخیص ایشان را صادر نمی کرد.

تا اینکه موضوع تصادف استاد، به مرکز نیکوکاری کارمان اطلاع داده شد. این مرکز فورا مسئله را با نهایت دقت پیگیری کرد و همانند گذشته تمام تلاش خود را برای حل کردن این مسئله انجام داد و موضوع را با نیکوکاران و خیرین این مرکز مطرح کرد، در نهایت فورا با بیمارستان تماس حاصل شد و هماهنگی های لازم صورت گرفت. این استاد گرانقدر در بیمارستان شفاء یحیا بستری شده بود و تمام خدمات پزشکی و مداوای ایشان به صورت کامل صورت گرفت.

همانطور که میدانید، از عالی ترین صفات و ویژگی های انسان میتوان به نوع دوستی و کمک به مردم اشاره کرد. این مرکز تاکنون سعی بر کمک به بسیاری از افراد نیازمند داشته است، تا آنجایی هم که در توان دارد کوشش میکند تا گوشه ای ازدغدغه های این مردمان عزیز را کم کند. این مرکز بعد از اینکه با بیمارستان صحبت کرد و مقداری تخفیف گرفته و مبلغ هشت میلیون و ششصد هزار تومان هزینه ترخیص ایشان را پرداخت کرد. این استاد گرانقدر پس از کمی استراحت توانست دوباره سلامتی خود را به دست آورد.

 

همیشه مرکز نیکوکاری کارمان هر آنچه که از دستش بر می آید، برای کمک به نیازمندان انجام می دهد. همیشه اعتقاد مرکز کارمان به این بوده که، کار خیر در صورتی زیباست که از اعماق قلب و بدون هیچ گونه بزرگ نمایی بوده باشد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *