۱۸ آذر ۱۴۰۲

جزئیات وبلاگ

به افراد نیازمند کمک کنید

  • Home / اخبار / توزیع هشتاد بسته…
توزیع هشتاد بسته معیشتی

توزیع هشتاد بسته معیشتی

همانطور که می دانید، زندگی کوتاه بوده همچون کوتاهی برگ های زرد رنگ پاییزی و ای کاش در این دو روز زندگی به فکر نیازمندان و آن هایی که گرفتارند، هم بوده باشیم و یار و یاور آنها باشیم. و آن ها را در هر کاری مدد رسانیم.

مرکز نیکوکاری کارمان چندین سال است که دغدغه مشکلات بسیاری از افراد از جمله نیازمند را دارد و در بر طرف کردن آن ها سهمی دارد. این مرکز در سال های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و سخت شدن وضعیت معیشت بعضی از خانواده ها با همدلی و همیاری تلاش بسیاری کرده است.

همیشه تلاش این خیریه بر این بوده که، بتواند گوشه ای از مشکلات افراد نیازمند را بر طرف کند. مرکز نیکوکاری کارمان در سالهای اخیر با توزیع بسته های معیشتی بسیاری توانسته کمی به معیشت بسیاری از خانواده های نیازمند کمک کند و این بار هشتاد بسته معیشتی به بسیاری از خانواده های نیازمند اهداِِء کرده است. بسته های معیشتی که مرکز کارمان بین افراد نیازمند توزیع میکند، شامل اقلام ضروری معیشت از جمله: برنج، روغن، مرغ، حبوبات و ……. میباشد. تمام فعالیت های این مرکز نیکوکاری با عنایت خداوند و محبت و همدلی خیرین نیکوکار انجام می شود.

مرکز نیکوکاری کارمان توانست با یاری خداوند در تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ هشتاد بسته معیشتی را در محله فقیر نشین فرحزاد، واقع در جاده امامزاده  داوود، اسلام آباد پل مدیریت پخش کرده است. این مرکز خیریه در بسیاری از حوزه ها همچون: مددکاری اجتماعی، اشتغال زایی برای محرومان، کمک به کودکان بد سرپرست و بسیاری از سرپرست های خانواده و …… فعالیت دارد. اصلی ترین هدف مرکز نیکوکاری کارمان در زندگی، گرفتن دست انسان های نیازمند است. تا کمی از مشکلات آنها را کم کرده و باعث دلگرمی آنها بشود. شاید بتوانیم با نیکوکاری و کمک بسیاری از خیرین، در این روزها، دلی را به دست بیاوریم و در نهایت با دوستی و مهرورزی، بوستان وجود خود را زینت دهیم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *