۷ دی ۱۴۰۲

جزئیات وبلاگ

به افراد نیازمند کمک کنید

  • Home / اخبار / عرضه مستقیم مواد…
عرضه مستقیم مواد خوراکی

عرضه مستقیم مواد خوراکی

 جانا بیا که خدمت به خلق خدا کنیم                                  از مال و جان گذشته وارنا فدا کنیم

آن را که داده به امانت به دست ما                                          باید به حق امانت ادا کنیم

همانطور که میدانید از شیوع ویروس کرونا به عنوان یک فاجعه انسانی بزرگ یاد می شود. در ایام کرونا علاوه بر بیماری و مرگ و میر بسیار بالا، میتوان گفت بسیاری از مشاغل را تحت تاثیر قرار داد.

در دوران شیوع ویروس کرونا، دولت ایران به دلیل کاهش میزان ابتلا اقدام به سیاست‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی برخی فعالیت‌های اقتصادی کرد. به جرئت میتوان گفت در ایام کرونا بسیاری از افراد شغل خود را از دست دادند. چنین تعطیلی باعث کم شدن سطح فعالیت های اقتصادی شد و در پی آن بسیاری از کارخانه ها و یا دیگرمشاغل تعدیل نیرو کردند.

 

 

مرکز نیکوکاری کارمان در ایام کرونا تمام تلاش خود را برای کمک به نیازمندان کرده است. در این دوره سخت با وجود نگرانی و اظطراب، اقتصاد بسیاری از کسب و کار ها را هم دچار تلاطم گردید.

موسسه خیریه کارمان از جمله نهادهایی بوده که به‌وسیله مردم اداره می‌شود. در موسسه نیکوکاری کارمان فعالیت‌های گوناگونی همچون: فعالیت‌های مذهبی، آموزشی و یا سایر خدمات صورت می گیرد.

مرکز خیریه کارمان در ایام کرونا با ارائه طرح عرضه مستقیم مواد خوراکی از تولید کنندگانی، مانند کشاورزان تا مصرف کنندگان نهایی به بسیاری از افراد کمک کرده است. این طرح به صورت آزمایشی در مدت زمان ۹ ماه فعالیت داشته است. یکی از نکات بسیا مهمی که در این طرح وجود داشت، حذف کردن واسطه ها بود. که باعث سود دهی بیشتر برای کشاورزان بود.

لازم به گفتن این مورد است که، در طرح عرضه مستقیم مواد خوراکی، خرید از کشاورزان کاملا منصفانه و به صورت نقدی و همچنین همراه با احتساب تمامی هزینه های حمل و نقل و سوداندک بوده است. این مرکز خیریه، همیشه در تلاش بوده که به سفره معیشت نیکوکاران گرانقدر از حیث سلامت، کیفیت و همینطور قیمت خدمت رسانی نماید.

 

از جمله فعالیت مؤسسه خیریه کارمان شامل موارد زیر میباشد:

  • به طور معمول این مؤسسه خیریه کمک‌های مردمی را به شکل نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.
  • این مؤسسه خیریه در حوزه بهداشت و درمان افراد فعالیت به صورت گسترده ای دارد.
  • خوب است به این نکته توجه نمایید که مرکز نیکوکاری کارمان تا به امروز سعی بر تهیه کردن منازل مناسب برای بسیاری از خانواده های محروم و نیازمند هم پرداخته است.
  • این مؤسسه برای سرپرستی و کمک به افراد سالمند، معلولین جسمی، حرکتی و یا ذهنی و همینطور بسیاری از افراد بدون سرپرست دارای فعالیت بوده است.
  • مؤسسه خیریه کارمان آموزشی بیشتر برای آموزش افراد خاص همچون افراد معلولین ذهنی، افراد محروم، مؤسسات سوادآموزی در بسیاری از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مشغول هستند.
  • این موسسه در اشتغال زایی برای بسیاری از افراد و افراد نیازمند نقش مهمی داشته است.
  • مؤسسه خیریه کارمان در توان‌یابی که مربوط به بازپروری کودکان و بسیاری از نوجوانان بد سرپرست و یا بی‌سرپرست و یا معلولین ذهنی و حرکتی نیازمند فعالیت بسیاری داشته است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *