۸ آبان ۱۴۰۲

جزئیات وبلاگ

به افراد نیازمند کمک کنید

  • Home / اخبار / هزینه درمان ناشر
هزینه درمان ناشر

هزینه درمان ناشر

 نخواهی که باشد دلت دردمند
دل دردمندان برآور زبند

 رۀ نیک مردان آزاده گیر
چو ایستاده ای دست افتاده گیر

 در یکی از روزهای گذشته، مرکز نیکوکاری کارمان به کمک خیرین و نیکوکاران با توجه به داشتن حس انسانیت و صمیمیت اقدام به جمع آوری کردن کمک برای یک ناشر بسیار محترم کرده است. یک ناشر محترم دارای ۶۵ سال سن بوده که بنا به اتفاقاتی که برای نزدیکانش افتاد آنها را از دست داده و از اوضاع مالی خوبی برخوردار نبود و سلامتی آن به خطر افتاد.

یکی از مشکلات ایشان عفونت شدید پای راستش بوده که با از دست دادن خواهرش این وضعیت بدتر شد. و دیگر این ناشر توانایی پرداخت هزینه های درمانی از جمله: ویزیت پزشک و پرستار به صورت دوبار در هفته، هزینه نظافت منزل، مواد غذایی مورد نیاز و همینطور وسایل بهاشتی برنیامد و از مرکز نیکواری کارمان درخواست کمک کرد.

 

 

این مرکز با اطلاع رسانی زیاد و کمک گرفتن از خیرین بزرگوار و مردم نیکوکار تمام هزینه های درمانی و خورد خوراک کامل ایشان را به مدت ۲ ماه بر عهده گرفت. به لطف خدا هزینه درمان عفونت پای این ناشر بزرگوار به صورت کامل به مبلغ ۱۴ میلیون تومان پرداخت گردید. و به صورت مداوم پزشک و پرستار هفته ای ۲ بار اقدام به معالجه پای ایشان می کردند. و با وجود عفونت شدیدی که پای ایشان را فرا گرفته بود، به صورت کامل مداوا شدند.

برای هر کدوم از ما شاید پیش آمده که همیشه وقتی به یک آدم دردمند کمک میکنیم، باعث به وجود آمدن یک حس آرامش قشنگی میشود. ولی این ظاهر قضیه است، در باطن باید به یاد داشته باشیم که هیچوقت خدا فراموش نمی کند و در هر شرایطی یکی حواسش بهمون هست.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *