۱۸ آذر ۱۴۰۲

جزئیات وبلاگ

به افراد نیازمند کمک کنید

  • Home / اخبار / ویلچر سی پی
ویلچر سی پی

ویلچر سی پی

مرکز نیکوکاری کارمان همیشه بر این باور بوده است که آدم ها، شایسته یک زندگی خوب و قشنگ هستند، فقط لازم است برای تقسیم این موهبت، دست به دست هم دهیم.

در آخرین ماه زمستان سال ۱۳۹۹، یک دختر بچه نه ساله مبتلا به بیماری هیدروسفال بود. این بیماری یک نوع بیماری مغزی و نخاعی که منجر به آب آوردن مغز می شود. پدر این دختر یک کارگر ساده و شریف بوده که در یک آجر پزی مشغول به کار بود. این مرد شریف در کنار زندگی سخت، هزینه درمان دخترش را هم برعهده داشت.

تا اینکه، این دختر بچه نازنین به علت بالا رفتن سن و سنگین تر شدن وزن ایشان دیگر نمی توانست از ویلچر معمولی و یا کالاسکه استفاده کند و لازم بود که پدر این دختر ویلچر بزرگتر، مدل سی پی را تهیه کند. هزینه ویلچر سی پی بالاتر از هشت میلیون تومان میباشد و مناسب بودجه ایشان نبود. به همین علت مرکز نیکوکاری کارمان را در جریان گذاشتند. همیشه مرکز نیکوکاری کارمان به عنوان یک خیریه برای کمک و رفع نگرانی نیازمندان وارد میدان میشود و با ابراز همدلی و محبت سعی بر کم کردن مشکلات آنها را دارد.

در اسفند همان سال بود، که مرکز نیکوکاری کارمان مطلع گردید و با اطلاع رسانی سریع و به موقع در شبکه های اجتماعی توانست از بسیاری از نیکوکاران و خیرین با محبت کمک بگیرد. در نهایت پس از چندین روز با کمک خیرین و مرکز نیکوکاری کارمان ویلچر مدل سی پی ایرانی به همراه ضمانت به مبلغ پنج میلیون و چهارصد هزار تومان خریداری شد و به این پدر شریف تحویل داده گردید. مرکز نیکوکاری کارمان همیشه بر این باور است که، بخشنده بودن بیش تر از آن که توانایی مالی نیاز داشته باشد نیاز به یک قلب بزرگ دارد……

vilcher dokhtar baceh

همیشه این مرکز با عنایت و لطف پروردگار و محبت نیکوکاران تمام تلاش خود را برای کمک به ایتام، بد سرپرست ها، بیماران و…. می کند. و گوشه ای از مشکلات آنها را حل می نماید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *